donderdag 19 maart 2015




Jong geleerd is oud gedaan!


In een historisch pand op de hoek Rechtestraat en het Catharinaplein in Eindhoven zit al meer dan 45 jaar, multibrand jeans en fashion store Rambam gevestigd. Volgens eigen zeggen ademt Rambam blauw bloed en werken er alleen maar denimheads in de winkel. Voor mij een reden om eens binnen te lopen en te kijken of de denimheads niet alleen een passie voor denim hebben maar ook voor klanten.


Anders dan de leeftijd van Rambam doet vermoeden kom ik in een modern ogende zaak, met een duidelijke routing, dames- en herenafdeling gescheiden en een niet te missen jeanswand.
Op het moment van binnenkomst zijn er drie medewerkers duidelijk zichtbaar aanwezig en door alle drie word ik welgemeend vriendelijk begroet. Medewerkers die qua uitstraling helemaal passen binnen de uitstraling van de winkel. Hier word ik blij van…….  In deze winkel voel je je welkom. Waar je op maandagmiddag in menig winkel de weekend evaluaties van de medewerkers mag aanhoren word je bij Rambam op maandagmiddag vriendelijk en op een juiste manier aangesproken om vervolgens het juiste passende kledingstuk voor je te vinden.
Oprecht kan ik zeggen dat er in deze winkel denimheads werken die klantgericht en klantvriendelijk zijn. Medewerkers met een open houding die laten zien dat ze plezier in hun werk hebben en dat het verkopen van een goed passende jeans een vak is.


De detailhandel heeft het nog steeds erg moeilijk maar Rambam laat zien dat door met de tijd en de consument mee te gaan je zeker kan blijven bestaan. Heb ik dan echt geen puntje van kritiek? Ik weet als geen ander dat ook in deze winkel de boog niet altijd gespannen kan staan maar tijdens mijn bezoek kreeg ik een goed en blij gevoel. Dus mocht je op zoek zijn naar een goed passende fashionable jeans sla dan zeker deze winkel niet over!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten